kupię
Adi
2011-01-20 23:16:40 UTC
Kupiê komplet do nauki jêzyka niemieckiego "Alles Gute" - Telewizyjny kurs
jêzyka niemieckiego - wydawnictwo Alfa & Langenscheidt, rok 1990 ( w
komplecie 6 kaset video, 2 kasety audio, podrêcznik z materia³ami
pomocniczymi). Interesuje mnie tylko pe³ny komplet !
Czekam na oferty.
Marcin Perliński
2011-01-20 23:21:12 UTC
Kupi=C3=AA komplet do nauki j=C3=AAzyka niemieckiego "Alles Gute" - Te=
lewizyjny =
kurs
j=C3=AAzyka niemieckiego - wydawnictwo Alfa & Langenscheidt, rok 1990 =
( w
komplecie 6 kaset video, 2 kasety audio, podr=C3=AAcznik z materia=C2=B3=
ami
pomocniczymi). Interesuje mnie tylko pe=C2=B3ny komplet !
Czekam na oferty.
tu popatrz, jako=C5=9B=C4=87 zdaje si=C4=99 niskawa, ale jest przynajmni=
ej cokolwiek:

http://www.uz-translations.net/?category=3Dgerman-deuaudvid&altname=3Dal=
les_gute
Adi
2011-01-24 07:20:06 UTC
Do plików *.avi nie mozna sie dostac. Po kliknieciu w w link z napisem
"Click here to continue" nastepuje odliczanie i ponownie pojawia siê napis
"Click here to continue"... I tak w kólko Macieju... Jak dlugo, nie
wiadomo...
Czy wie Pan cos na ten temat ?
Kupie komplet do nauki jezyka niemieckiego "Alles Gute" - Telewizyjny
kurs
jezyka niemieckiego - wydawnictwo Alfa & Langenscheidt, rok 1990 ( w
komplecie 6 kaset video, 2 kasety audio, podrecznik z materia3ami
pomocniczymi). Interesuje mnie tylko pe3ny komplet !
Czekam na oferty.
tu popatrz, jako¶æ zdaje siê niskawa, ale jest przynajmniej cokolwiek:

http://www.uz-translations.net/?category=german-deuaudvid&altname=alles_gute
Marcin Perliński
2011-01-24 07:32:45 UTC
Do plik=C3=B3w *.avi nie mozna sie dostac. Po kliknieciu w w link z na=
pisem
"Click here to continue" nastepuje odliczanie i ponownie pojawia si=C3=
=AA =
napis
"Click here to continue"... I tak w k=C3=B3lko Macieju... Jak dlugo, n=
ie
wiadomo...
Czy wie Pan cos na ten temat ?
W=C5=82a=C5=9Bnie sprawdzi=C5=82em. Pierwsze AVI bez problemu. Najlepiej=
z downloadowego =

np. http://rapidshare.com/files/338766740/01.avi adresu wyci=C4=85=C4=87=
durn=C4=85 =

sekwencj=C4=99 reklamow=C4=85 http://adf.ly/39828/, tak =C5=BCeby zosta=C5=
=82o tylko samo =

http://rapidshare.com/files/338766740/01.avi. Oczywi=C5=9Bcie adresu =

downloadowe widoczne s=C4=85 tylko dla zarejestrowanych u=C5=BCytkownik=C3=
=B3w na =

uztranslations.

Ale nazwet z reklam=C4=85 nie powinno by=C4=87 k=C5=82opotu (klika si=C4=
=99 na SKIP AD, kt=C3=B3re =

pojawia si=C4=99 po oko=C5=82u 5 sekundach od za=C5=82adowania si=C4=99 =
sk=C5=82adnik=C3=B3w strony - to =

jest klawisz w prawym g=C3=B3rnym rogu ekranu).

Innych adres=C3=B3w nie sprawdza=C5=82em, ale mam nadziej=C4=99, =C5=BCe=
sa aktywne.

Pzdr.

Marcin
Marcin Perliński
2011-01-24 07:34:52 UTC
aha, na RS wybieramy zazwyczaj SLOW DOWNLOAD z prawej strony na dole - =

ka=C5=BCdy plik w odst=C4=99pach 30/60 minut mo=C5=BCna pobiera=C4=87, n=
o chyba =C5=BCe si=C4=99 ma =

p=C5=82atne konto RS lub si=C4=99 restartuje modem/router, aby uzyska=C4=
=87 nowe inne IP =

(dotyczny tylko ludzi, kt=C3=B3rzy maj=C4=85 dynamicznie przydzielane IP=
, np. TPSA. =

Netia itp.).

Pzdr.

M.
Adi
2011-01-25 23:00:27 UTC
Serdeczne podziekowania :)
Uda³o siê...

Pozdrawiam
Adi

U�ytkownik "Marcin Perli�ski" <***@antyspam.pl> napisa� w wiadomo�ci news:***@komputer...
aha, na RS wybieramy zazwyczaj SLOW DOWNLOAD z prawej strony na dole -
ka¿dy plik w odstêpach 30/60 minut mo¿na pobieraæ, no chyba ¿e siê ma
p³atne konto RS lub siê restartuje modem/router, aby uzyskaæ nowe inne IP
(dotyczny tylko ludzi, którzy maj± dynamicznie przydzielane IP, np. TPSA.
Netia itp.).

Pzdr.

M.