das naechste an dem dran
Pawel Debski
2010-07-29 07:36:05 UTC
Szanowni Państwo!

co znaczy:

... aber das ist das nächste an dem dran.

Z poważaniem
PD
ffiona
2010-07-29 15:49:35 UTC
Użytkownik "Pawel Debski" <***@econsulting.usun.pl.to> napisał w
wiadomości news:4c512f77$***@news.home.net.pl...
Szanowni Państwo!

co znaczy:

... aber das ist das nächste an dem dran.

Wyrwane z kontekstu, ale wygląda mi na: "ale to jest następne po tym".
Pozdr.
A.
Pawel Debski
2010-08-20 13:36:23 UTC
Post by Pawel Debski
Szanowni Państwo!
... aber das ist das nächste an dem dran.
Wyrwane z kontekstu, ale wygląda mi na: "ale to jest następne po tym".
Pozdr.
A.
Super, dokładnie o to chodzi.
Wielkie dzięki.

Z poważaniem
PD

Marcin Perlinski
2010-07-29 20:14:52 UTC
Szanowni Państwo!
ale to jest w tym/przy tym/w związku z tym/tu następne w kolejności
Marcin Perlinski
2010-07-29 20:15:37 UTC
Post by Marcin Perlinski
Post by Pawel Debski
Szanowni Państwo!
... aber das ist das nächste an dem dran.
Z poważaniem
PD
ale to jest w tym/przy tym/w związku z tym/tu następne w kolejności
lub:

teraz na to kolej
Marcin Perlinski
2010-07-30 14:13:55 UTC
a to FFiona już przede mną podała odpowiedź; wczoraj jej jakoś nie
zauważyłem (po 12 godzinach skręcania mebli najwyraźniej na oczy mi się
rzuciło);

pozdrowionka :)
ffiona
2010-07-30 22:39:06 UTC
Post by Marcin Perlinski
a to FFiona już przede mną podała odpowiedź; wczoraj jej jakoś nie
zauważyłem (po 12 godzinach skręcania mebli najwyraźniej na oczy mi się
rzuciło);
pozdrowionka :)
No ale nie była tak precyzyjna:)
Pozdrawiam, dawno Cię nie było. Przekwalifikowałeś się na skręcacza mebli?
Marcin Perlinski
2010-07-31 18:53:52 UTC
Post by ffiona
Post by Marcin Perlinski
[...]
tylko chwilowo; właśnie generalnie wyremontowaliśmy i urządili na chacie
jeden pokoik :) - wszystko w stylu ok. 1930 - tak jak cała moja
pohitlerowska chata
ffiona
2010-07-31 20:11:55 UTC
Użytkownik "Marcin Perlinski"
Post by Marcin Perlinski
tylko chwilowo; właśnie generalnie wyremontowaliśmy i urządili na chacie
jeden pokoik :) - wszystko w stylu ok. 1930 - tak jak cała moja
pohitlerowska chata
Raczej przedhitlerowska:)