Wyrok rozwodowy tłumaczenie
m***@gmail.com
2012-12-04 17:12:27 UTC
czy dysponuje ktoś może wzorem tłumaczenia wyroku rozwodowego z języka polskiego na niemiecki. Wystarczyłyby nawet tłumaczenia podstawowych zwrotów zawartych w takim wyroku, np. "Wyrok w imieniu RP", skład sędziowski itp.

W sieci znalazłem tylko tyle, że pewne części w takich pismach urzędowych są powtarzalne i dla tłumaczom nie powinny sprawiać problemu.

Chcę też zaznaczyć, że jest mi to potrzebne do celów prywatnych i nie jest to związane z działalnością zarobkową.

Pozdrawiam i liczę na pomoc.
Marcin Perliński
2012-12-04 18:16:02 UTC
Post by m***@gmail.com
Witam,
[...]
Nie za bardzo chce mi się kopać w sieci, ale generalnie idź może tym tropem:

http://forum.gazeta.pl/forum/w,516,136770262,136770262,polski_wyrok_rozwodowy_prosba_o_sprawdzenie.html

... i może to nawet wystarczy (trzeba poczytać też odpowiedzi, o ile się
do czegoś przydadzą, bo to bardzo hejterskie forum językowe jest, ale
qmatych ludzi tam też nie brakuje)

... a na to pewnie już udało Ci się trafić:

http://www.juraforum.de/forum/familienrecht/scheidungsurteil-249458

No i szkoda, że nie jestem wyrobnikiem-gelarenikiem przysięgłym ;) , bo
chętnie bym pomógł. :) Niestety, nie moja branża.

Najlepiej byłoby się skontaktować z jakimś przysięgnikiem, np. na
branżowym forum tłumaczy oraz na innych podobnych. Sądzę, że mogliby Ci
bardzo pomóc (hejterów i plujących kundli oczywiście nigdzie nie
unikniesz, ale szanse są spore).

Pzdr.

Marcin