aus dem steuerrechtlich freien Verkehr eines Mitgliedstaates
komar
2011-01-11 23:29:01 UTC
pomo¿e mi kto¶ przet³umaczyæ ten zwrot - ...aus dem steuerrechtlich freien
Verkehr eines Mitgliedstaates...
poszczególne s³owa rozumiem ale nijak nie mogê skleciæ tego w logiczne
wyra¿enie...

komar
komar
komar
Marcin Perliński
2011-01-13 04:45:49 UTC
chyba ju=C5=BC znalaz=C5=82em - ...z obszaru Pa=C5=84stwa Cz=C5=82onko=
wskiego...

zasadniczo tak, z doprecyzowaniem, =C5=BCe chodzi o wolny obszar podatko=
wy =

pa=C5=84stwa cz=C5=82onkowskiego
Marcin Perliński
2011-01-13 05:28:14 UTC
chyba ju=BF znalaz=B3em - ...z obszaru Pa=F1stwa Cz=B3onkowskiego...
zasadniczo tak, z doprecyzowaniem, =BFe chodzi o wolny obszar podatkow=
y =
pa=F1stwa cz=B3onkowskiego
a doprecyzowuj=B1c dos=B3ownie a=BF do b=F3lu ... z wolnego obrotu podat=
kowego =

pa=F1stwa cz=B3onkowskiego
komar
2011-01-14 20:11:16 UTC
Dziêki serdeczne za pomoc:)
Post by komar
chyba ju¿ znalaz³em - ...z obszaru Pañstwa Cz³onkowskiego...
zasadniczo tak, z doprecyzowaniem, ¿e chodzi o wolny obszar podatkowy
pañstwa cz³onkowskiego
a doprecyzowuj±c dos³ownie a¿ do bólu ... z wolnego obrotu podatkowego
pañstwa cz³onkowskiego